Схвалено для використання в закладах освіти комісією з психології та педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти МОН України. МЕТА роботи з зошитом- налаштувати півкулі головного мозку на гармонійну, узгоджену співпрацю. Для цього потрібно давати обом півкулям одне спільне завдання. Такою роботою для них буде одночасне створення малюнка та написання елементів обома руками. ЩО ЗДОБУВАЄ ДИТИНА, ПРАЦЮЮЧИ З ЗОШИТОМ? 1. Поліпшується загальний психофізичний стан.
2.Активізується права півкуля-це помітно із спостереженого поліпшення вправності лівої руки. 3.Швидко та істотно підвищується витонченість чуттєвого сприйняття.
4.Ліва (у лівшів-права) рука набуває більшої працездатності. 5.Симетрування мозку позитивно позначається на функціонуванні всіх органів та систем, оскільки парність у функціонуванні організму властива йому в цілому.
Ваша дитина або учень – лівша
Поспішаємо заспокоїти вас буденністю цього явища! Найголовнішим завданням цих прописів є формування у вас впевненості в своїх здібностях допомогти вашій дитині (дошкільнику або вже школяреві) оволодіти навичками письма.